Styret har løpende dialog med Telia for oppfølging av avtalen. Vi opplever Telia som en profesjonell aktør som tar oss på alvor.
Når styret hører om beboere som har store problemer med TV og internett, så får vi ofte tilbakemelding fra Telia om at beboer ikke har vært i kontakt med kundeservice.
Alle saker som meldes inn til Telia blir loggført, og Styret blir orientert av Telia om problemer med vårt anlegg.
Dersom Telia blir bedt om det, kan de måle internkommunikasjonen på utstyret i spesifiserte boliger, for å se om det kan være beboeres utstyr som er flaskehalsen. Eldre utstyr, (kan være nettbrett, telefoner, eller eldre pc/laptoper) har gjerne ikke kapasitet til å “kommunisere” optimalt med høyhastighets linje. Dersom dere opplever problemer, kontakt Telia slik at de kan registrere og sjekke.
Opplever du at Telia ikke retter feil på din bolig, ikke nøl med å ta kontakt med Styret.
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.