En del av den nye tv/internett avtalen med Telia er at de skal oppgradere utstyret vårt til det beste de har.
Dette vil gjøre at nettet mest sannsynlig blir bedre og mer stabilt for alle.
Trengs ditt utstyr en oppgradering?
Telia sjekker ut utstyret til alle, og kontakter de med utstyr som må oppgraderes, dette gjelder ikke alle.
Hvis du blir kontaktet av Telia så er det viktig at du gjør en avtale så tidlig som mulig, det enkleste er kanskje å besvare smsen og få tilsendt utstyret du skal ha.
De som ikke ønsker utstyret tilsendt kan få dette av representanter fra Telia Personlig Service som kommer til vårt grendehus tirsdag 11. juni mellom kl 15:00-20:00. Vær obs på om mange velger dette alternativet så kan det fort bli litt kø.
Telia Personlig Service vil i dette tidsrommet også være behjelpelig med alle spørsmål du måtte ha, de kan også hjelpe til med oppkobling av utstyret, om du trenger det.
Må Telia inn i boligen din?
Telia skal skifte den antennekontakten som bredbåndsmodemet er koblet til i alle boligene.
Alle beboere blir varslet i forkant om tidspunkt for kontaktbytte inne i leilighetene. Dette varsles ca 5 dager før, enten med lapp på dør eller i postkassen.
De som ikke er tilstede ved første installasjon blir varslet om en ny installasjonsdato. Beboere som etter andre varsling fortsatt ikke har fått installasjon gjennomført, må selv bestille dette hos Telias kundesenter til kr 2 100,-, som faktureres den individuelle beboer.
Koster oppgradering av utstyret noe?
I avtalen vår har vi 1 stk tv boks og 1 stk wifi ruter, disse blir oppgradert til beste utgave kostnadsfritt. Har man bestilt ekstrautstyr utover dette kan det komme et tillegg.
Får du en ordrebekreftelse som sier at det koster ekstra etter avtaleperioden, så er dette en automatisk melding, vår avtaleperiode er 36 måneder.
Har du spørsmål?
Hvis du har spørsmål, så kontakt Telia kundeservice telia.no eller 92405050.
Laster inn kommentarer...
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.