Informasjon i forbinnelsen med overgangen til GET

  • av
[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.29.3″][et_pb_row _builder_version=”3.29.3″][et_pb_column _builder_version=”3.29.3″ type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ hover_enabled=”0″]

Styret har nå innhentet skriftlig tilbakemelding fra beboere som fikk utdelt skjema for logging av TV og internett signaler. Først og fremst vil styret takke de beboere som tok seg bryet med å logge dette i perioden, det danner et veldig bra grunnlag for videre samtaler med GET.  Styret kan informere om at det stort sett er positive tilbakemeldinger. Det er et par adresser som har logget en del problemer som kan se ut som at skyldes utstyr, her vil Styret be GET om å kontakte beboerne for å avdekke feilkilden, og løse den.

 

Husk gjerne. Har dere problemer, løser det seg ikke av seg selv.  Dere må  kontakte GET kundeservice på telefonnummer 21 54 54 54  dersom noe er uklart og dere ønsker forbedring.  Viser ellers til tidligere skriv der vi oppfordrer beboere til å oppsøke GET fysisk dersom dere er i byen og lurer på noe. Der vil dere møte hyggelige personer som skal kunne svare på det meste, et lite tips kan være  å fortelle dem med en gang at dere eier bolig i Jærnes terrasse borettslag, da avtalen vi har med GET avviker noe i forhold til standard avtaler de tegner.

 

Det er også å anbefale å registrere dere på «mine sider» på GET.NO, dersom dere ikke har gjort det allerede. Her vil dere få siste nytt fra GET, samt at dere enkelt kan bytte TV kanaler.  GET legger også ut driftsmeldinger meget kjapt, dersom noe har skjedd.  Mister dere signaler på TV eller Internett, er det å anbefale å sjekke get.no for driftsmeldinger før kundeservice kontaktes (forutsetter da via 4G,  siden internett ikke virker J )

 

Hilsen Styret

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]