VIKTIG INFORMASJON RUNDT OVERGANGEN TIL GET

I forbindelse med at alle nå skal ha mottatt det nødvendige utstyret fra GET for mottak av TV og Internett, starter vi opp allerede neste uke med å utbedre vårt eget antennenett (alt utstyr mellom grendehuset og boligene)

Det skal blant annet skiftes ut kabler og forsterkere der det trengs

Dette vil kunne medføre at TV/internett-signalene blir borte i korte eller lengre perioder, på de planlagte datoer som er listet opp under her.  Alt arbeid vil foregå mellom kl. 08:00 – 16:00.

Berørte beboere vil motta SMS fra GET i forkant av arbeidet.

Foreløpig plan er som følger:

UKE 37
10.09.2019:
Berørte adresser: ALLE

11.09.2019:
Berørte adresser:
Jærnesheia 11, 13, 15, 17, 19, 23, 25
Buhusheia 4, 6
12.09.2019:
Berørte adresser:
Jærnesheia 6, 8
Buhusheia 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34
13.09.2019:
Berørte adresser: ALLE

UKE 38
17.09.2019:
Berørte adresser:
Jærnesheia 10, 12, 14, 16, 20, 22, 24
Jærnesheia 27, 29, 33 til 61
18.09.2019:
Berørte adresser:
Jærnesheia 28, 30, 32, 34, 36, 40, 42, 46, 50, 52, 54
19.09.2019:
Berørte adresser: ALLE

Minner om at telefonnummeret til GET kundeservice er: 21545454

GET har kundeservice i sentrum, Østre Strandgate 80 (åpent mellom 10:00 og 17:00).  Her skal alle kunder være velkomne, enten det dreier seg om teknisk hjelp, tips om produkter, eller dersom dere ønsker å skifte fjernkontroll eller annet.